niedziela, 2 lutego 2014

cukinie z farszem

u nas można kupić małe,świeże cukinie przez cały rok a zawiera ona dużo witamin C,A,K, witaminy z grupy B oraz magnez, potas ,żelazo
i tak mi się chciało pokąbinować i prosze,obiadek na dni chłodne i słoneczne,czemu nie?


do tego zapiekane ziemniaczki łódeczki

sos czosnkowy, ketchup lub świeże pomidorki,jak kto woli
łatwo,prosto i szybko!:)
oczywiście najpierw przekrojone i umyte cukinie smażymy na grilu, w miedzy czasie robimy farsz z czego dusza zapragnie!
ja dusiłam cebulke,pieczarki,papryke i reszte cukini(środek) ale można zrobić ją z mięsem mielonym, ryżem itp
dość ważnym składnikiem jest czosnek,jeśli nie chcesz sosu czosnkowego,dodaj do do farszu, by nadać potrawie ostrzejszy smak.
Ja na swoją porcje starłam żółtego sera przed włożeniem do piekarnika,uwielbiam pieczony ser!:)
Zapiekałam ok 30 min.w temperaturze 160 stopni
końcowego zdjęcia, gdy podałam danie na talerze nie mam, bo tak pachniało i byliśmy tacy głodni,że zapomniałam,haha zapewniam,że wyglądało smakowicie i było pycha;)
i cóż,smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przeslij dobra energie-to dziala!:)